Den primære opgave for Lucia Care var at få produkter og viden om Lucia Care ud at leve på en hjemmeside og en tilhørende webshop. Vi lavede design og struktur og tekstindhold blev tilrettelagt i samarbejde med tekstforfatter Anne Drud fra Scribendo.












Lucia Care valgte at lave deres første 3 produkter som et crowdfunding-projekt. Vi udviklede materialer til den kampagne, der kørte på Coops crowdfunding-platform og de nyhedsbreve, der skabte opmærksomhed op mod kampagnens start.
De nåede det ønskede mål på én dag og ende med at nå op på ca. 250%, da kampagnen sluttede.

Foruden hovedsitet med webshop skabte vi online-koncept ‘Your Inner Garden’, hvor Lucia Care kan dele ud af den mere dybdegående viden om lægeplanter, selfcare og viden om bl.a. integrativ medicin. Sitet præsenteres som et online magasin med mulighed for at tilmelde sig den udvidede kundeklub, hvor der gemmer sig mere kontante fordele, invitationer og unikke produkter.





Både på emballager og hjemmesiden bliver der gjort brug af ikoner til at understøtte ingredienslister og forklaringer. Vi videreudviklede på det eksisterende ikonsæt fra emballagerne og implementerede det med det andet indhold på hjemmesiden.

Video spiller i dag en stor rolle i online markedsføring. Vi producerede en række film og fotos, sammen med Creative Republic, til brug til content på sociale medier, nyhedsbreve og hjemmesider.
Har du set noget du kan li’?
Hvis denne løsning ligner noget du selv står og skal bruge, så kontakt os og lad os skræddersy noget, der passer til dig.
allan@dothetrick.dk
30 82 43 32